onsdag 30. juli 2008

Da var faga klare!

Da har vi vel så å seie funne kva fagkombinasjon vi skal ta! endelig! Har enda ikkje vore på alle faga slik at vi ser kva det går ut på, men i går og i dag var vi på Branding og Creative Thinking noko som verka utrulig interessant!! Begge faga trur eg er veldig nyttige å ha nesten uansett kva jobb ein får.. Ellers har eg droppa nesten alle photofaga fordi dei ikkje var heilt slik eg hadde tenkt. Så i staden for å ta eit nesten reint fotosemester, vert det vel nesten eit reint designsemester;

Branding
Creative Thinking
Design in Advertising
Typographic Design 3
Introduction to Photography 2

Men må fjerne et av dei..
Elles e det ikkje mykje meir som har skjedd her down under! Vi blir meir og meir kjent med byen, og været begynne å bli mykje bedre også! Spørs berre om været her er meir stabilt enn på sunnmøre ;) Kan vel ikkje forvente at det vert sommartemperaturer heilt enda.
Eg og Ingvild tenker kanskje å reise nordover no snart, evt til Great Barrier Reaf, for nordover skal det visst vere varmt året rundt, så da er dette antakeligvis beste tida å reise på :)

Imorga er det norSK internasjonal pub crawl, som er eit av største eventane for studentane i brisbane - spesielt for norske studentar ;) men blir nok mykje forskjellig internasjonale studenter, så det blir nok veldig artig! =)

Elles har eg lagt ut pittelitt fleire bilder for dei som ikkje allereide har observert det, og så har eg ordna slik at alle kan kommentere innlegga mine, så berre kjekt viss dokke gir ei helsing eller kommentar :)

Klem

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei :)
Ser ut som du storkosa dej. MISUNNELIG :D Ville bere sende ei lita helsing. E i selskap med mormor no. Va ho som viste mej sida di!

Helse fra alle her heime!

Klem Benedicte

Hildegunn down under sa...

oj, veit ho også om sida also? hehe ;) artig.. ja ej storkosa mej!! men fyy kor pengane går! kjem til å leve på vatn og knekkebrød når ej kjem heim ;)
Koseli du skreiv ei helsing!
So må du helse alle heime også ;)
Klem

Anonym sa...

Heia gode golle mitt!

Håpe du he det godt der nede, ej savna dei veldi her heime,e blitt so vande t å ha noken å finne på ting att me..

elska dei golle mitt!