torsdag 17. juli 2008

Ei veke på Tinn

Gjeld for veke 28 ;

No har eg vore ei veke på Tinn der mamma og Per bur. Og må berre seie me en gong at det va ei utrulig kjekk veke! Hovudgrunnen til besøket var bryllupet til mamma og Per laurdag, men turen vart også avslapning og planlegginga av bryllup på ulike måta. Eg, Merethe og J.Ø skreiv mellom anna en song til ho :)

Andre kvelden me nachos =) kos
Ellers fekk vi også anledning til å verte kjente me familien til Per, som viste seg å vere utrulig greie :) en god del av dei kom torsdagen, så da kan eg vel seie d vart et lite utdrikningslag, var veldig kjekt. Fekk også møte barnebarna til Per denne veka og søtare unga finst ikkje! :)
Laurdagen gjekk strålande, sjølv om det var litt regn no og då. Gifte vart dei i hvert fall, og det var både fine sermoni og artige fest etterpå! :) Var mange fine talar og alle kom godt overens :) Søndagen vart det også etterselskap me brunsj for alle som var med i bryllupet. Må innrømme at reisenervane var til stades då, sida det var mandagen, dagen etter, eg sku reise!! Vart kombinasjon av pakking og litt kake eting innimellom :)

Torsdag me første besøket og grillings :)

Merethe til venstre og Per si familie,
første dagen vi møtte dei :)
Bryllupet! Sette ringane på kvarandre!
Koselig sermoni :)Flotte brudeparet! Passa perfekt i hop
Mamma og Per me familie :)
For første gong ikkje fotograf so der dukka eg òg opp :P
Flotte mamma:) Ej fekk æra å sminke ho!

Uansett reisenerva så var det berre kjekt å få vere siste veka me ”storfamilia” mi!! ;)

Ingen kommentarer: