tirsdag 25. november 2008

Pakkings

Da har eg begynnt pakkinga til heimreise! Fekk sortert alt, og funne ut kva som skal sendast i Cargo, kva som skal kastast, kva som skal i handbagasjen og kva som skal i kofferten. No er rommet nokså klart for å berre hive med seg tinga. Einaste eg har igjen er tinga eg tek med til Whitsundays :) Var ganske kjekt å få gjort unda det meste med pakkinga, slik at vi kan slappe av meir på tur :) Men må innrømme eg vart ganske melankolsk når eg såg rommet midt i flyttinga. Ganske tomt, så no er det verkeleg ikkje lenge til eg reiser! Fy, det er rart.

Kofferten min som antakeligvis vert altfor full og altfor tung!
Cargo og søppel!

Tomme tomme rommet mitt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jau, det vert nok rart å forlate plassen du har kalla heim i 4-5 månada, men jammen ska d verte godt å få dj heim gjen til meir overkomelege avstanda. He bjønt på nedtellinga ej no. Håpe siste rest av ferien din verte vellykka, og at du kjem i mål med pakking og sending.
Kjempeklem frå mamma