fredag 21. november 2008

Juleferie :D

Da har eg fått unda nesten all juleshoppinga, og i dag var det full avslapning!

Tysdag holdt vi oss inne, for då var det ekstremt vær ute! Regna i eitt sett, i tillegg til vind. Eg og Ingvild gjekk likevel på butikken for å handle mat, men det var det einaste vi var ute ;) Fekk vite dagen etter at det hadde vore storm her, og at nokre hus i nærheita her hadde mista taket! Men no begynne det å bli bedre vær, kan ikkje risikere og ha dårlig vær siste vekene! No er det faktisk dårlegaste været som har vore sidan 1970! Typisk ;)

Onsdag var været mykje bedre, men då reiste vi til Outlet litt utanfor Brisbane. Masse bra merke til veldig bra pris! I går var vi også på juleshopping, men ut i Queenstreet. I går vart eg så godt som ferdig me julegavene faktisk!

..Såå.. i dag ville vi ta ein REIN avslapningsdag, så vi reiste sørover til Surfers Paradise. Møtte faktisk på ein vi vart kjent med på Byron Bay turen i begynnelsen av semesteret! Vi har planlagt å finne på noke gjennom heile studiet her nede, men det har aldri vorte noke av, så det var nokså tilfeldigheit no like før han og vi reise at vi møtte på kvarandre, PÅ toget, SAMME tid, SAMME vogn, hehe :) så er han frå ålesund også, så det er sagt :) Vi vart pratandes på toget nedover, og eg og Ingvild klarte å gløyme å gå av på Surfers Paradise, så vi vart med han til Reileigh Heads, ei strand litt nedanfor sjølve Surfers. Mykje rolegare her så det var fint å ligge der å slappe av :) Eg og Ingvild prøvde å få litt brunfarge, medan Peter (som han heiter) surfa :)

Ellers er det lite som har skjedd.. Prøver å gjere alt praktisk ferdig no, for søndag kjem typen til Josefin, og blir buande med oss nokre dagar sidan Josefin og Mia er reist nordover. Eg, Ingvild og Martin tek flyet til Whitsunday onsdag for å møte svenske jentene våre :)

Ja.. og sei frå visst det er noke dokke vil eg skal kjøpe med meg heim ;) Men det må seiast at alle gåvene eg har kjøpt veg ein del allereide, så med alt eg har kjøpt til meg sjølv verte vel kofferten sann ca.. hmm.. dobbelt så tung? så JA, Cargo..

No er det natta.. Sola tar på ;)
Klem

Klem :)

Ingen kommentarer: