onsdag 5. november 2008

Halloween og MASSE skulearbeid!

No har eg akkurat vorte ferdig med 3. eksamenen min, å dei skulle leverast i går og i dag, så det har vore skikkelig overlappande me alle oppgåvene, og altfor lite tid. Men er egentlig ganske fornøgd med resultatet på alle av dei (Branding, Design in Advertising og Creative Thinking). Og no er det berre Typografisk design igjen som skal leverast neste onsdag. Deilig å berre ha ein ting å tenke på! Skulle egentlig vise læraren et nesten ferdig produkt i Typo også, og han er veldig streng viss ein ikkje har noko skikkelig å vise.. blir egentlig skjelden fornøgd med noke av det vi vise, hehe.. men uansett så var det faktisk greit å møte fredag for rettleiing, så da har eg ein heil dag til å produsere noke vettugt :D

I dag kom faktisk Silje på besøk! Kjempesnodig å ha besøk frå Volda.. Eg har vore litt bissy med skulearbeid i dag, så trur ho og Ingvild er på shopping i Queenstreet..
Ja, i helga var det Halloween, og då benytta vi sjansen til å leige kostyme sidan vi ikkje kan det heime! Ingvild vart Norwegian Forest Fairy, å eg Angel of Death :P Var kjempeartig for hadde kjøpt meg parykk og hadde store vingar så fekk ein del artige kommentara når vi var ute; "Love your wings", hehe. Først på kvelden vart vi for første gong med romkameratane vore ut. Var på eit houseparty med skikkelig halloween stil :)
Kostymet til meg og Ingvild.
Eg måtte nesten berre holde stilen til tittelen min

Roomiane våre.. Hmm.. Kanskje litt snodig første inntrykk?



Hmm.. ellers er det svært lite så har skjedd. Forrige veke satt eg oppe heile 4 daga til 3-4 på natta. Og i natt var eg oppe til halv 5! Så no trur eg eg skal skrive litt postkort og så slappe av. Null energi til skulearbeid no!

Klem

2 kommentarer:

Anonym sa...

Når kommer du tilbake til Norge ?

Hildegunn down under sa...

16 desember :) men kjem på natta so reise oppover 17. men usikker på om ej skal til volda da, eller rett til mora mi i telemark, for ska vere der i jula.. ej v tbake t kiwi! hehe.. he faktisk kiwi songen som vekkerklokke song no, kosli :P