fredag 28. november 2008

Airlie Beach

Da er eg i Airlie Beach som ligg rett ved Whitsunday Islands! Har hatt nokre fine dagar no med avslapning. Er faktisk ikkje saa mykje aa gjere her i Airlie Beach, saa vi har mest slappa av ved lagoonen og bada :) Vore litt skya, men har klart aa vorte litt solbrent likevel ;) I gaar gjekk vi langs promenaden og hamna; veldig fint aa sjaa ut mot sjoen, aat lunsj ved ei av strendene ogsaa :) men vi kan ikkje bade i sjoen for det er "stingers season", desse er saa smaa at ein nesten ikkje kan sjaa dei og dei kan brenne deg som ein brennmanet trur eg, men er enda farlegare, ein kan bli paralysert. Er ogsaa sjanser for krokodiller her visst nok, saa eg held meg fint paa land :)

Men tysdag reiser vi ut paa tredagers seiltur! Gleder meg! Daa kan vi snorkle ut ved revet, sidan vi har stingers-suit; heildekkande drakt, saa daa er vi trygge :)

I dag er det litt regn saa vi proever aa ordne litt praktisk. Skulle soeke paa fag til vaaren, men sjoelvsagt hadde eg gloeymt aa fjerne faga eg soekte paa i Volda denne hausten! Saa har ikkje moglegheit til aa faa soekt paa dei no! Haaper eg faar hjelp snart, for soeknadsfristen er mandag! Men regnar med det gaar bra med litt utsettelse sidan det har vorte misforstaaelsa paa nettsida. Har iallefall faatt soekt paa bachelor :)

Ellers ser eg at eg har svaert lite pengar igjen, for eg har feilberegna maanadane, i tillegg til at eg trudde depositumet ville dekke siste leiga paa leiligheita noko den daa IKKJE gjer. Eg hadde allereide bestilt denne turen, men ser der er diverse ekstrautgifter som reef-taxes og ein rimelig dyr bussbillett soerover igjen! Eg faar berre bruke minst mulig pengar! Treng tross alt litt naar eg kjem til Brisbane, og til Norge!

Nei, daa maa eg stikke igjen. Sjoelv om eg har knapt med pengar saa har eg det veldig bra! Kan ikkje klage naar eg er i Whitsundays! No regnar eg med vi skal til hostelet vaart igjen. Har skifta litt paa hostela, men alle har vore VELDIG bra! :D Bortsett fraa at doen vaar ikkje verkar no, hehe :)

Vel vel.. snakkast igjen snart!
Klem :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heia godis:)

No er det lenge sida ej he prata me dej:(
Virker som du har det veldi bra på turen, bortsatt fra pengane da...
Når du kjøme heim so skal ej ordne det sann att du får handle på kortet mitt på spar i ørsta, sann att du iallefall fe all mat og sant anna du treng, regner med att du tør å spørre om spons visst det går heilt gale me pengane..
Men du må ivertfall passe dej for dissa stingerane og krokodillene, for ej ser helst att du kjøme heim heile:)
Her heime går dagane til samme gamle,har lånt verkstedet til Henning, so no skrur ej audi om dagane, skal bli ferdi med ting til du kjøme heim sann att vi kan kose oss mest muleg ilag:)

Du må fortsette å kose dej på tur, kjempe glade i dej!

Helsing mej og Akito:)

Anonym sa...

No må du komme med oppdateringa du har lovd!!
Er kjempe spent på å høre om turen du va på..
Ellers so er hotellet bestilt i oslo og ej står klar og tar imot deg når du lander

Kjempe gla i dej

Helsing mej og Akito

Hildegunn down under sa...

It's updated ;)